Thursday, January 6, 2011

Buah hati pengarang jantung saya.....

hYE again uolz.......kali ni saya nk berkongsi gan uolz sume tentang buah ati pengarang jantung saya..hampir 4 tahun relationship saye dengan si dia yg tercinta teetttt...huhuhuhuh!! name empunya diri yg berjaya menambat ati saya setelah sekian lame dye menungu tok mendapatkan cinta saye..huuhuhu lame ke syg 4 bulan je kn tgu..hihihih..MOHD SYUHAIDI MAZLIN B AZMY ....huhuhu pjgn kn name nya uolz...huhuhuh..!;ebih disenangi dgn pangilan ODIE....berusia tua 2 thn dari saye...cuba la teka jeng ..jeng...

si dia mempunyai daya tarikan yg tersendiri...bertubuh kecil dan tinggi..mempunyai seraut wajah yg sdp mate memandang...putih ala-ala bby face 2..cehhh poyo jer ..huhuhuhu. sepanjang hampir 4 thn bersama nya terlalu byk rintangan dan cabaran yg terpakse lalui bersama...bkn halagan dari orng tua yer uolz.....!!! ala biasa la ble terlalu lame berkwan mcm2 len jd kn uolz....demi cinta ku pda nya lautan api pun sggp ku lalui cewahhhhh...

mecti uolz tertanyer2 siapakah gerangan si dia ni dlm ati sye kn..huhuhu..mcm artis la plk kn kiukukiu..untuk pengetahuan uolz cinta saye pd nya terlalu mendalam sehingga xdpt saye bygkn perasaaan sye terhadapnya...dye bagaikn bulan yg sentiasa menerangi diri sye ble sye dlm kegelapan...mcm novel la ayt ku..ahahahahahah..

saya xdpt kn bygkn andai 1 hari hbgn yg dibina hampir 4thn ni  akn berkekalan ataupun tidak..kte hanye mampu merancang p DIA la yg menentukan segalanya2..persaan sedih mula menyebulungi diriku..si dia terlalu bermakna dlm hidup saye...HNYE DYE YG MAMPU MEMBAHAGIAKN SAYA......

ok la uolz 2 jela mampu saye kongsikan bersma uolz tentang percintaan saye bersama nya...hope uolz doakn kami akn kekal sehingga ke jinjang pelamin oke!!!..dunia akhirat..AMIN..!!

                

<3<3<3  MY HUBBY <3<3<3


No comments:

Post a Comment